Panaszkezelés

Ügyfelünk a panasza bejelentését megteheti:

személyesen szóban és írásban az Alkusz Ügyfelek számára nyitva álló helyiségeiben, azaz az ügyfélszolgálati irodában (3525 Miskolc, Nagy Imre u. 11. 2/5.) nyitvatartási idejében (Hétfő-csütörtök: 08:00 – 16:30 óra között, péntek: 08:00 – 14:00 óra között) ahol az Ügyfél panaszát az Alkusz ügyfélszolgálati munkatársa rögzíti és a bejelentésről másolati példányt bocsát rendelkezésére.

telefonon az Alkusz Központi telefonos ügyfélszolgálatán keresztül a 06-30-95-87-721 telefonszámon. A szolgáltatási idő (Hétfő-kedd-szerda: 08:00 – 16:30 óráig; csütörtök: 08:00 – 20:00 óráig; pénteken: 08:00 – 14:00 óráig).

postai úton, címünk:Hajts Kft. 3525 Miskolc, Nagy Imre u. 11. 2/5.

elektronikus levélben az alábbi e-mail címen: hajtskft@hajtskft.hu

A panaszkezelési szabályzatunk és a panaszbejelentéshez használható formanyomtatvány a honlapunkon a Dokumentumok menüpontból letölthető.Felügyeleti szerv: Magyar Nemzeti Bank
ügyfélszolgálat címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
telefonszáma: +36 1/428-2600; +36 40/203-776
e-mail címe: ugyfelszolgalat@mnb.hu; weboldal: www.mnb.hu

Panaszkezelési szabályzat letölthető itt

Panaszbejelentéshez nyomtatvány letölthető itt

infoblokk_kedv_final_CMYK_ ESZA